Externalizare IT

Externalizarea departamentului IT

Externalizarea departamentului IT propusa de echipa noastra include servicii de asistenta tehnica, mentenanta si administrare pentru intreaga infrastructura IT, adica de la statii de lucru si periferice pana la servere si echipamente de stocare de tip enterprise.

Pentru o organizare optima, am impartit atributiile noastre pe 4 roluri distincte: Help Desk, Service Desk, Managementul parcului informatic si Solutii IT.

Avantajele externalizarii

Infrastructura informatica organizata

Termen de interventie prestabilit

Ingineri si tehnicieni pregatiti

Un know-how IT ridicat

Micsorarea costurilor

Istoric si trasabilitate

Acces la un utilitar de help desk

Analize si statistici in timp real

Securizarea datelor si informatiilor

Managementul incidentelor se face pe baza unor proceduri bine definite

Externalizare

Viziunea noastra asupra atributiilor unui departament informatic

Help Desk-ul are ca scop minimizarea numarului de interventii on-site prin mijloace rapide si eficiente si indeplineste urmatoarele sarcini: receptionarea apelurilor, declansarea interventiilor, diagnoza de nivel 1, asistenta de nivel 1, rezolvarea incidentului de la distanta, prin telefon, cu ajutorul bazei de cunostinte, raportare.

Obiectivul Service Desk-ului este de a trata incidentele de Nivel 2 de la distanta sau pe teren. El are urmatoarele axe de activitate: receptionarea incidentelor nerezolvate de Help Desk, diagnoza si asistenta de Nivel 2, rezolvarea incidentelor de la distanta sau pe teren, inchiderea tichetelor aferente incidentelor, actualizarea bazei de date si informarea responsabilului IT despre modificarile efectuate.

Rolul Managementului Informatic este de a mentine un mediu informatic functional si adaptat nevoilor de business. Acest lucru presupune: efectuarea de vizite preventive, stabilirea si urmarirea indicilor de performanta, verificarea activitatii de Help Desk si Service Desk, realizarea de fise de urmarire, analiza riscurilor, realizarea de preconizari, consultanta in achizitionarea de echipamente, gestionarea copiilor de siguranta, gestionarea datelor si a configuratiilor, gestiunea echipamentelor si licentelor.

Prin solutii IT consultantii nostri gasesc cele mai bune cai de a optimiza procesele de business ale companiei tale cu ajutorul tehnologiei si al echipamentelor de ultima generatie.

Utilitar specializat de externalizare a departamentului IT

Pentru o buna urmarire a interventiilor si o gestiune exacta a parcului informatic, HQ utilizeaza o aplicatie proprie de suport si management al infrastructurii. Printre avantajele acestui utilitar de suport remarcam:

  • Accesibilitate non-stop pentru echipa noastre si partenerii nostri;
  • Posibilitatea urmaririi in timp real a interventiilor in curs;
  • Posibilitatea solicitarii interventiile rapid pe baza unui formular usor de completat;
  • Distingerea tehnicianului atribuit unei interventii si posibilitatea urmaririi evolutiei acestuia;
  • Generare de rapoarte, statistici si exporturi;
  • Management facil al parcului de echipamente.

Pachetele noastre de servicii pentru externalizarea departamentului IT

Am impartit serviciile noastre in 4 pachete pentru externalizarea departamentului IT, in functie de criticitatea fiecarui echipament in parte. Astfel, iti oferim exact serviciile de care ai nevoie pentru fiecare echipament si reactionam rapid la solicitarile tale.

Descriere serviciu
Mentenanta si service hardware
Mentenanta si administrare software
Gazduire website si email
Interventii on-site (in locatie)
Interventii remote (la distanta, securizate)
Asistenta tehnica prin telefon
Consultanta si management IT
Audit si interventie initiala de organizare
Acces aplicatie de help desk
Timp de interventie garantat
Vizite preventive incluse
Cost deplasari *1
Cost manopera interventii *1
Discount pentru achizitie echipamente
Discount pentru reincarcare consumabile
Mentenanta preventiva si evolutiva
Punct unic de contact *2
Backup securizat la distanta
Replacement Equipment (RE) *3
Spare Parts (SP) *4
Specific Software Maintenance (SSM) *5
Asistenta 24/7 *6
Bronze
8h*
1 semestrial
5 €
15 €/h
Silver
4h*
1 trimestrial
5 €
15 €/h
Gold
4h*
lunar
Platinum
2h*
lunar
*1 Preturile specificate nu includ TVA; *2 Punct unic de contact – Pastrarea relatiei cu furnizorii de telefonie, internet , aplicatii specifice si echipamente actuale aflate in garantie; *3 RE – echipamente de imprumut in perioada de service; *4 SP – piese de schimb dedicate; *5 SSM – mentenanta aplicatiilor specifice; *6 24/7 – asistenta 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana.

* ore lucratoare
servicii incluse
servicii neincluse
servicii optionale

 

Ne dorim sa avem o discutie despre Externalizarea Departamentului IT.